niedziela, 6 kwietnia 2014

20 faktów o mnie

hejka :)
Prowadzę bloga jakiś tydzień, i nadal nie powiedziałam o sobie zbyt dużo.;) Wiedz dziś postanowiłam napisać 20 faktów o mnie.


★Moją szczęśliwą liczbą jest 2
Jak jestem wkurzona, rzucam każdą rzeczą, którą napotkam
Boję się pająków
Bardzo łatwo przywiązuję się do ludzi. ;/
Rzadko piszę do kogoś pierwsza, bo myślę że się narzucam
Moją ulubioną porą roku jest lato
Nie lubię, jeżeli ktoś mi długo nie odpisuje
Kocham kolor miętowy <3
Jestem fotografem
Nie lubię jak ktoś mi narzuca coś czego nie chce robić
Słucham hip hopu i rapu 
Kocham zwierzęta
Lepiej dogaduje się z chłopakami niż z dziewczynami
Zawsze zapominam naładować telefon kiedy gdzieś wychodzę
Kocham słodycze
Lubie czytać
Jestem brunetką
Nie lubię brokułów
Jestem typem samotnika
Nie nawiedzę dziewczyn które mają tonę makijażu na sobie




1 komentarz:

  1. Nie lubisz brokułów? Przecież one są słodkie, jak takie małe drzewka :-)
    A tak na serio to fajny blog ;3

    OdpowiedzUsuń